Top Ad unit 728 × 90

Survivor 2017

survivor 2017 izle

Survivor 2017 Oyuncuları ve Kadrosu (AÇIKLANDI)

Survivor 2017 kadrosu açıklandı! Acun Ilıcalı özel röportajında Survivor 2017 Oyuncularını açıklandığını söyledi. Bu bilginin tam net olmamasından dolayı sizlere tahmin edilen oyuncularını açıklayacağız. Peki Survivor 2017 Oyuncuları kimler? Survivor 2017 kadrosu ve yarışmacıları kimler? Açıklandı mı?




SÜRPRİZLER GELİYOR!

Acun Ilıcalı bu sezon çok sürprizlerin olacağını açıkladı.

YAVAŞ YAVAŞ ÇEKİMLER İLERLİYOR

Yaptığı açıklamada hiç bir hatanın olmamasını göz önünde bulunduran Acun Medya 2017 bu sezon çekimlerde çok dikkatliler.

YENİ İSİMLERE ÇOK GÜLERSİNİZ

Yeni isimler çok güldürecek!
Survivor 2017 Oyuncuları ve Kadrosu (AÇIKLANDI) Reviewed by Haberler on 00:06 Rating: 5

HEMEN HABERDAR OLMAK İÇİN BİZİ TAKİP EDİN

1 yorum :

  1. Survivor da yarışmak mücadele etmek o aclıgı ordaki yaşam şartlarını orda yasayarak görmek isterdim başvuru yaptim haber vercegiz dediler yok ama asla vazgecmiycem bu sene olmasa illahi bidaki seneye benim herkezden neyim eksik elimden her is gelir geldigi kadar sesimi duyuramiyom herkes gibi bir şansın verilmesini isterdim bu yarisma benim için son şans

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by Survivor 2017 İzle - Survivor Son Bölüm İzle © 2014 - 2015
Powered By Blogger , Designed by Sweetheme
Survivor 2017 İzle - Survivor 2017 Son Bölüm İzle - Survivor 2017 Oyuncuları
TOPlist

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.